Echipa Fildas Trading a crescut intr-un ritm impresionant. Pentru Fildas Trading, capitalul uman este cel mai important element in sustinerea si dezvoltarea companiei. Eficienta si profesionalismul, standardul ridicat de calitate si performanta, satisfactia clientilor sunt valorile si elementele cheie care le ghideaza actiunile.
Lucrator depozit farmaceutic – Bucuresti, Cluj, Satu Mare
Candidatul ideal
– Experienta anterioara in activitatea cu produse farmaceutice sau studii cu profil farmaceutic, constituie avantaj.
– Capacitatea de planificare, organizare si prioritizare a activitatii.
– Abilitati de comunicare, spirit de lucru in echipa.
– Disciplina, rigurozitate, seriozitate, meticulozitate.
– Persoana cu simt ridicat al responsabilitatii si constiincioasa, orientata catre indeplinirea sarcinilor si a obtinerii rezultatelor.
Descrierea jobului
– Colectarea produsele de pe rafturi conform comenzilor primite.
– Pregatirea comenzilor (coletelor) in vederea livrarii acestora catre farmacii.
– Repartizarea si ordonarea corecta a produselor din depozit.
– Etichetarea, colectarea si verificarea produselor farmaceutice.
– Participarea la inventarele periodice.
– Asigura securitatea si integritatea bunurilor din gestiune.
Operator vanzari prin telefon – Bucuresti, Cluj
Candidatul ideal
-Foarte bune abilitati de comunicare si relationare.
-Atitudine pozitiva, spirit de echipa, proactivitate.
-Orientare catre rezultate si catre client.
-Capacitate de prioritizare, capacitate de analiza si sinteza.
-Promptitudine in rezolvarea sarcinilor.
-Capacitate de gestionare a mai multor sarcini simultan.
-Seriozitate si o buna etica morala.
-Bune cunostinte de operare PC, Word, Excel.
Descrierea jobului
– Dezvolta si mentine portofoliului de clienti din zona alocata,conform procedurilor interne ale Companiei.
– Promoveaza produsele companiei si prezinta ofertele comerciale clientilor alocati.
– Raspunde solicitarilor de comanda primite de la client.
– Gestioneaza documentelor de interes general ale firmei.
– Intocmeste situatii periodice necesare departamentelor din cadrul firmei.
– Asigura suport administrativ pentru toate departamentele firmei.
– Ordonarea si arhivarea documentelor gestionate.