Acoperire nationala La nivel national exista urmatoarele centre logistice totalizand 17 depozite, cu o suprafata de peste 58.000 de metri patrati: Bacau Brasov Bucuresti – 2 Cluj Napoca Constanta Craiova Galati Iasi Pitesti Ploiesti Sibiu Targu Mures Timisoara Satu Mare Toate depozitele sunt autorizate in conformitate cu Regulile de Buna Practica de Distributie Angro de Medicamente de catre Agentia Nationala a Medicamentului si a dispozitivelor Medicale. Fildas Trading detine propria flota de masini de transport medicamente, echipate in conformitate cu Regulile de Buna Practica de Distributie Angro de Medicamente. Depozitele Fildas Trading sunt operate de personal calificat de specialitate (farmacisti, asistenti de farmacie, operatori procesare date, operatori tele sales) cu o vasta experienta in distributia angro de medicamente. Depozitele Fildas Trading sunt certificate si respecta standardele ISO 9001, ISO 14001 si ISO 18001. Fildas Trading deserveste in prezent peste 5.000 de farmacii si circa 300 de spitale la nivel national.
Rasfoieste cea mai noua brosura Fildas, o lucrare de 52 de pagini cuprinzand informatii relevante despre companie, despre valorile si realizarile sale.
• Transparenta – actionariat 100% romanesc iar toate societatile in care este actionar sunt inregistrate in Romania • Acoperire nationala prin cele 15 depozite: doua depozite centrale – in Bucuresti (Mogosoaia) si Pitesti – si 13 centre logistice regionale. In plus, compania dispune de un call center modern si o flota de transport formata din circa 190 autoutilitare si 19 camioane de mare tonaj. Toate depozitele Fildas sunt autorizate de catre autoritatile de profil si functioneaza in conformitate cu standardele internationale de Buna Practica in Distributie. • Atitudine deschisa fata de produsele noi si moderne. Suntem primii care importa si/sau ajuta la lansarea celor mai multe dintre noile produse farmaceutice. Logistica computerizata moderna ce permite managementul on-line al stocurilor, date reale despre vânzari si colectarea banilor pe arie locala, pe produs, pe client. • Modalitate computerizata de lucru ce permite un raspuns imediat referitor la tendintele pietei, campaniile promotionale, schimbarile preturilor, concurenta. • Tehnologia de comunicare moderna permite relatii apropiate si eficiente. • Forta flexibila de vânzari, cu mare libertate in negocierile cu clienti: farmacii, spitale, clinici si altii. Adaptare flexibila, imediata la schimbarile pietei. • Idei creative implementate in efortul de vanzare. Adaptarea creativa a produselor noastre si a…